De Vloer en HLN laten het nieuws niet wachten

De Vloer ontwikkelde de campagne voor de vernieuwde app van HLN, de populairste nieuwsapp van het land. In de campagne wordt opgeroepen om het nieuws en belangrijke wereldleiders als Poetin, Trump en Merkel niet te laten wachten. Naast een reeks printadvertenties omvat de campagne ook nog een social medialuik, bannering, 2m2 posters en digital outdoor.
Dit is niet de eerste campagne die De Vloer doet voor Het Laatste Nieuws. Sinds begin 2016 is De Vloer verantwoordelijk voor de abonnementcampagnes en losse promotiecampagnes.
https://vimeo.com/207108259
De vernieuwde app is te downloaden via Google Play en App Store.
https://vimeo.com/207108239
Credits
Client: Het Laatste Nieuws
Client contact: Peter Van Hoecke, Inge Debremaeker Account team: Charlotte Vanhoutte, Tanja Rogiest Creative directors: Johan Roelandt, Koen Van Deun Art director: Ivo Mertens
Copywriter: Matthias De Smet
Production company: MoJuice
Producer: Geert Geuten
DOP: Pieter Neirynck
Photographer: Koen Demuynck
https://vimeo.com/207108224
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]