Als strategische en creatieve partner van Nestlé Nederland, producent van babyvoeding, stond De Vloer in voor de nieuwe campagne van Nan Optipro 2. Ter promotie van de vernieuwde flesvoeding vertrok het bureau vanuit het idee dat niet enkel baby’s een stevige basis kunnen gebruiken, maar ook hun kersverse ouders. Want goed geïnformeerde ouders zijn immers essentieel voor de optimale groei en verzorging van hun baby.
Daarom lanceerde De Vloer samen met Nestlé Nederland de Nannies, een breed gedragen social media-concept met aan de basis een team van ervaren en toegewijde ouders die maar voor één ding in de wieg gelegd zijn: gezinnen ondersteunen en informeren tijdens de cruciale momenten van het ouderschap. Dat doen ze door in een reeks tutorial video’s hun beste babyadvies met jonge of toekomstige ouders te delen. De video’s boordevol nuttige babytips en tricks worden ondersteund door een uitgebreide en gerichte campagne op social media en worden uitgerold in Nederland.
Credits:
Art director: Ivo Mertens
Copywriter: Matthias de Smet
Creative director: Johan Roelandt
Account team: Carole Michels, Tanja Rogiest en Sara Coppens
Client contact: Tim De Prijcker en Barbara de Bie
Productie: Mojuice
Director: Jan Boon
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]