De Vloer forever alone met tweakers.be

Tweakers.be, online expert in technologie, stapte naar De Vloer met de vraag om haar pricewatch in de kijker te zetten. De website houdt namelijk minutieus bij waar je welke multimedia het goedkoopst kan vinden. Het resultaat is een radiocampagne die het merk niet alleen een gezicht geeft, maar meteen ook een concept dat nog jaren meekan. Centraal in de spot staat Jonas, die de prijzen van alle multimedia vergelijkt voor tweakers.be. En daar heeft hij het zó druk mee, dat hij maar geen lief kan vinden. In een reeks grappige 30”, 20” en 10” spots worden zowel de pijn van Jonas én de expertise van tweakers.be verder uitgediept. Wie op Tinder zit, kan Jonas ook daar tegenkomen in zijn zoektocht naar een lief. Rechts swipen mag, maar verwacht niet meteen antwoord. Daar heeft Jonas, als full-time pricewatcher, nu eenmaal geen tijd voor.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]