Tweakers.be, online expert in technologie, stapte naar De Vloer met de vraag om haar pricewatch in de kijker te zetten. De website houdt namelijk minutieus bij waar je welke multimedia het goedkoopst kan vinden. Het resultaat is een radiocampagne die het merk niet alleen een gezicht geeft, maar meteen ook een concept dat nog jaren meekan. Centraal in de spot staat Jonas, die de prijzen van alle multimedia vergelijkt voor tweakers.be. En daar heeft hij het zó druk mee, dat hij maar geen lief kan vinden. In een reeks grappige 30”, 20” en 10” spots worden zowel de pijn van Jonas én de expertise van tweakers.be verder uitgediept. Wie op Tinder zit, kan Jonas ook daar tegenkomen in zijn zoektocht naar een lief. Rechts swipen mag, maar verwacht niet meteen antwoord. Daar heeft Jonas, als full-time pricewatcher, nu eenmaal geen tijd voor.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]