De Vloer got the job done voor NOWJOBS
Met de NOWJOBS-app ben je drie clicks verwijderd van een bijverdiener, jobstudent of flexi-jobber. Een handige tool dus voor zaakvoerders die nood hebben aan extra hulp. En net omdat de toestroom van die extra hulp zo groot is op de app, vond NOWJOBS het tijd om met een B2B-campagne meer werkgevers op de hoogte te brengen.
Daarop stapte NOWJOBS naar het Antwerpse communicatiebureau De Vloer, dat op de proppen kwam met een gevatte radiocampagne. In twee verschillende spots horen we hoe een zaakvoerder steeds opnieuw de VO onderbreekt, op zoek naar extra hulp in de vorm van een afwasser, rekkenvuller en kassier. Oh, en een masseur. De Vloer got the job done. Ka-tching!
Daarop stapte NOWJOBS naar het Antwerpse communicatiebureau De Vloer, dat op de proppen kwam met een gevatte radiocampagne. In twee verschillende spots horen we hoe een zaakvoerder steeds opnieuw de VO onderbreekt, op zoek naar extra hulp in de vorm van een afwasser, rekkenvuller en kassier. Oh, en een masseur. De Vloer got the job done. Ka-tching!
Credits:
Client: Eline David, Celine Blomme
Creatief Directeur: Koen Van Deun
Creatie: Jan Nagels & Emily Michiels
Account: Aline Huls
Productie: Raygun
Client: Eline David, Celine Blomme
Creatief Directeur: Koen Van Deun
Creatie: Jan Nagels & Emily Michiels
Account: Aline Huls
Productie: Raygun
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]