De Vloer in vakantiemodus voor Gazet van Antwerpen

Crea / News

Nieuws gaat vaak de wereld rond. Maar het gaat nooit op vakantie. Zelfs niet tijdens de zomermaanden. Want er is altijd nieuws. En er is altijd een plek waar je het 24 uur op 24 kunt lezen. In de app van Gazet van Antwerpen. Om dat te bewijzen lanceert De Vloer een nieuwe campagne voor de GVA-app. Met ongeziene vakantiefoto’s van verschillende wereldleiders en nieuwsfiguren. Zoals Bart De Wever, prins Harry en paus Franciscus.

De beelden werden gemaakt door Midjourney. In samenwerking met AI-artist Mr.François en productiehuis Lovo Films. De campagne zal vooral te zien zijn op social, in bannering en op billboards in de Antwerpe binnenstad. Tenzij je in het buitenland zit, natuurlijk.

Credits:

Client: Gazet van Antwerpen

Contacts: Annelies Paredaens, Joren Geerinckx, Stephanie De Meuter
Agency: De Vloer
Creative Director: Johan Roelandt

Account team: Tom Eilers, Lien Dons

Copywriter: Matthias De Smet
Art Director: Ivo Mertens
Designer: Tuan Phan, Ernest Lenaerts
Production: Make

Agency Producers: Mieke Vandewalle, Sophie Scheck, Polly Seynaeve 

Post-production company: LOVO Films 

Post producer: Bert Brulez 

Promtographer:  Mr. Francois 

Retouche: Mieke Geenen