De Vloer in vakantiemodus voor Gazet van Antwerpen

Nieuws gaat vaak de wereld rond. Maar het gaat nooit op vakantie. Zelfs niet tijdens de zomermaanden. Want er is altijd nieuws. En er is altijd een plek waar je het 24 uur op 24 kunt lezen. In de app van Gazet van Antwerpen. Om dat te bewijzen lanceert De Vloer een nieuwe campagne voor de GVA-app. Met ongeziene vakantiefoto’s van verschillende wereldleiders en nieuwsfiguren. Zoals Bart De Wever, prins Harry en paus Franciscus.
De beelden werden gemaakt door Midjourney. In samenwerking met AI-artist Mr.François en productiehuis Lovo Films. De campagne zal vooral te zien zijn op social, in bannering en op billboards in de Antwerpe binnenstad. Tenzij je in het buitenland zit, natuurlijk.
Credits:
Client: Gazet van Antwerpen
Contacts: Annelies Paredaens, Joren Geerinckx, Stephanie De Meuter
Agency: De Vloer
Creative Director: Johan Roelandt
Account team: Tom Eilers, Lien Dons
Copywriter: Matthias De Smet
Art Director: Ivo Mertens
Designer: Tuan Phan, Ernest Lenaerts
Production: Make
Agency Producers: Mieke Vandewalle, Sophie Scheck, Polly Seynaeve
Post-production company: LOVO Films
Post producer: Bert Brulez
Promtographer: Mr. Francois
Retouche: Mieke Geenen
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]