Nieuws gaat vaak de wereld rond. Maar het gaat nooit op vakantie. Zelfs niet tijdens de zomermaanden. Want er is altijd nieuws. En er is altijd een plek waar je het 24 uur op 24 kunt lezen. In de app van Gazet van Antwerpen. Om dat te bewijzen lanceert De Vloer een nieuwe campagne voor de GVA-app. Met ongeziene vakantiefoto’s van verschillende wereldleiders en nieuwsfiguren. Zoals Bart De Wever, prins Harry en paus Franciscus.
De beelden werden gemaakt door Midjourney. In samenwerking met AI-artist Mr.François en productiehuis Lovo Films. De campagne zal vooral te zien zijn op social, in bannering en op billboards in de Antwerpe binnenstad. Tenzij je in het buitenland zit, natuurlijk.
Credits:
Client: Gazet van Antwerpen
Contacts: Annelies Paredaens, Joren Geerinckx, Stephanie De Meuter
Agency: De Vloer
Creative Director: Johan Roelandt
Account team: Tom Eilers, Lien Dons
Copywriter: Matthias De Smet
Art Director: Ivo Mertens
Designer: Tuan Phan, Ernest Lenaerts
Production: Make
Agency Producers: Mieke Vandewalle, Sophie Scheck, Polly Seynaeve
Post-production company: LOVO Films
Post producer: Bert Brulez
Promtographer: Mr. Francois
Retouche: Mieke Geenen
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]