De Vloer maakt geluid voor Qmusic

Het Geluid is terug! En daar hoort opnieuw een campagne van De Vloer bij. In een leuke televisiespot zien we het effect van Het Geluid op het dagelijks leven van de luisteraars. Want Het Geluid kan dichterbij zijn dan je denkt.
De campagne werd ook doorgetrokken in affichage, print en online. Daar krijgen de DJ’s een grotere rol in de zoektocht naar het geluid. “Een eenvoudig idee, perfect uitgevoerd. Zowel in print als in tv. Daar gaan we altijd voor. Net zoals zelf een quote schrijven zonder -dt fouten. En dit is opnieuw gelukt,” zo vertelt Johan Roelandt van De Vloer.
Credits
Client: Qmusic (DPG)
Contacts: Ine Vandewaerde, An Caers, Julie Hendrickx
Agency: De Vloer
CD: Johan Roelandt, Geert Verdonck
AD: Jan Nagels
Account: Thomas Faes
Filmproductie: Wenneker
Regie: Jeroen Willekens
Fotografie: Koen Demuynck
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]