De Vloer op Mission Impossible voor VTMKzoom

VTMKzoom vernieuwde deze maand de app waarmee kinderen waar en wanneer ze maar willen hun favoriete programma’s kunnen bekijken. Om de lancering hiervan bekend te maken, mocht reclamebureau De Vloer een radio- en televisiespot bedenken. Daarin zien we hoe een broer en zus hun eigen Mission Impossible uitvoeren om de duimafdruk van hun vader te bemachtigen en de app te downloaden.
https://vimeo.com/142489570
Credits (agency, production, client):
CD: Koen Van Deun/ Johan Roelandt
Creatie: Erin Lesage, Isabelle Siebens
Brand & communication manager: Gwenn Verheyden
Project manager: Carole Michels
Director: Lars Damoiseaux
Productiehuis: Who Killed Joe
Sound and Radio Production: Brandy Jingles
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]