Samsung zet dit najaar met de hulp van De Vloer zijn witgoedproducten in de kijker. Een lijn huishoudtoestellen vol hoogtechnologische innovaties die oplossingen bieden voor de dagdagelijkse problemen. Die kleine ergernissen vormen dan ook het onderwerp van de display en online content campagne. Met de lijn “Relax, ’t is een Samsung.” wordt verwezen naar alle handige features waarmee je je kleine frustraties voorgoed in de Samsung koelkast kan steken.
Credits
Client: Samsung
Creative Director: Johan Roelandt
Creative Team: Jan Nagels & Emily Michiels
Account Manager: Thomas Faes
Design: Tom De Vriendt
Production: Wim van de Genachte
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]