De Vloer relaxt voor Samsung

Samsung zet dit najaar met de hulp van De Vloer zijn witgoedproducten in de kijker. Een lijn huishoudtoestellen vol hoogtechnologische innovaties die oplossingen bieden voor de dagdagelijkse problemen. Die kleine ergernissen vormen dan ook het onderwerp van de display en online content campagne. Met de lijn “Relax, ’t is een Samsung.” wordt verwezen naar alle handige features waarmee je je kleine frustraties voorgoed in de Samsung koelkast kan steken.
Credits
Client: Samsung
Creative Director: Johan Roelandt
Creative Team: Jan Nagels & Emily Michiels
Account Manager: Thomas Faes
Design: Tom De Vriendt
Production: Wim van de Genachte
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]