Samsung zet dit najaar met de hulp van De Vloer zijn witgoedproducten in de kijker. Een lijn huishoudtoestellen vol hoogtechnologische innovaties die oplossingen bieden voor de dagdagelijkse problemen. Die kleine ergernissen vormen dan ook het onderwerp van de display en online content campagne. Met de lijn “Relax, ’t is een Samsung.” wordt verwezen naar alle handige features waarmee je je kleine frustraties voorgoed in de Samsung koelkast kan steken.
Credits
Client: Samsung
Creative Director: Johan Roelandt
Creative Team: Jan Nagels & Emily Michiels
Account Manager: Thomas Faes
Design: Tom De Vriendt
Production: Wim van de Genachte
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]