De Vloer relaxt voor Samsung


Samsung zet dit najaar met de hulp van De Vloer zijn witgoedproducten in de kijker. Een lijn huishoudtoestellen vol hoogtechnologische innovaties die oplossingen bieden voor de dagdagelijkse problemen. Die kleine ergernissen vormen dan ook het onderwerp van de display en online content campagne. Met de lijn “Relax, ’t is een Samsung.” wordt verwezen naar alle handige features waarmee je je kleine frustraties voorgoed in de Samsung koelkast kan steken.
Credits
Client: Samsung
Creative Director: Johan Roelandt
Creative Team: Jan Nagels & Emily Michiels
Account Manager: Thomas Faes
Design: Tom De Vriendt
Production: Wim van de Genachte

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



