De Vloer stond in voor de eerste activatie- en zomercampagne van Super 8, het nieuwe gamma verrassende bieren van Brouwerij Haacht. Wat een eenvoudige wedstrijd voor een gadget had kunnen worden, is uitgegroeid tot een leuke en vooral luchtige online campagne met acht verschillende absurde video’s. Video’s die meteen een duidelijke lijn zetten voor de toekomstige communicatie van Super 8 en bijhorende baseline: Lekker onverwacht.
FILM 01 :
FILM 02:
FILM 03:
FILM 04:
FILM 05:
FILM 06:
FILM 07:
FILM 08:
Credits
Client: Lien Meeus, Boudewijn van der Kelen, Benoit Gutschoven Creatief Directeur: Johan Roelandt
Creatie: Ivo Mertens, Matthias De Smet
Business Director: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls
Account Manager: Charlotte Vanhoutte, Tanja Rogiest Productie: Wenneker.be
Regie: Khaël Touag
Executive Producer: Vanessa Jacob
Line Producer: Femke Verstuyft
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]