De Vloer schept band met SUPER 8

Crea / News

Super 8De Vloer stond in voor de eerste activatie- en zomercampagne van Super 8, het nieuwe gamma verrassende bieren van Brouwerij Haacht. Wat een eenvoudige wedstrijd voor een gadget had kunnen worden, is uitgegroeid tot een leuke en vooral luchtige online campagne met acht verschillende absurde video’s. Video’s die meteen een duidelijke lijn zetten voor de toekomstige communicatie van Super 8 en bijhorende baseline: Lekker onverwacht.
FILM 01 :

FILM 02:

FILM 03:

FILM 04:

FILM 05:

FILM 06:

FILM 07:

FILM 08:

Credits
Client: Lien Meeus, Boudewijn van der Kelen, Benoit Gutschoven Creatief Directeur: Johan Roelandt
Creatie: Ivo Mertens, Matthias De Smet
Business Director: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls
Account Manager: Charlotte Vanhoutte, Tanja Rogiest Productie: Wenneker.be
Regie: Khaël Touag
Executive Producer: Vanessa Jacob
Line Producer: Femke Verstuyft