De Vloer stond in voor de eerste activatie- en zomercampagne van Super 8, het nieuwe gamma verrassende bieren van Brouwerij Haacht. Wat een eenvoudige wedstrijd voor een gadget had kunnen worden, is uitgegroeid tot een leuke en vooral luchtige online campagne met acht verschillende absurde video’s. Video’s die meteen een duidelijke lijn zetten voor de toekomstige communicatie van Super 8 en bijhorende baseline: Lekker onverwacht.
FILM 01 :
FILM 02:
FILM 03:
FILM 04:
FILM 05:
FILM 06:
FILM 07:
FILM 08:
Credits
Client: Lien Meeus, Boudewijn van der Kelen, Benoit Gutschoven Creatief Directeur: Johan Roelandt
Creatie: Ivo Mertens, Matthias De Smet
Business Director: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls
Account Manager: Charlotte Vanhoutte, Tanja Rogiest Productie: Wenneker.be
Regie: Khaël Touag
Executive Producer: Vanessa Jacob
Line Producer: Femke Verstuyft
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]