De Vloer stond in voor de eerste activatie- en zomercampagne van Super 8, het nieuwe gamma verrassende bieren van Brouwerij Haacht. Wat een eenvoudige wedstrijd voor een gadget had kunnen worden, is uitgegroeid tot een leuke en vooral luchtige online campagne met acht verschillende absurde video’s. Video’s die meteen een duidelijke lijn zetten voor de toekomstige communicatie van Super 8 en bijhorende baseline: Lekker onverwacht.
FILM 01 :
FILM 02:
FILM 03:
FILM 04:
FILM 05:
FILM 06:
FILM 07:
FILM 08:
Credits
Client: Lien Meeus, Boudewijn van der Kelen, Benoit Gutschoven Creatief Directeur: Johan Roelandt
Creatie: Ivo Mertens, Matthias De Smet
Business Director: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls
Account Manager: Charlotte Vanhoutte, Tanja Rogiest Productie: Wenneker.be
Regie: Khaël Touag
Executive Producer: Vanessa Jacob
Line Producer: Femke Verstuyft
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]