De Vloer smeert zijn boterhammen met Délio

Crea / News

Sinds begin 2021 werkt Délio, het merk van de smeersalades onder Signature Foods, samen met De Vloer en de eerste campagne is nu een feit. En het is meteen duidelijk dat het merk kiest voor een geheel nieuwe aanpak in communicatie. Een nieuwe tone of voice, een nieuwe baseline en een nieuw creatief platform waar Délio en De Vloer het verschil mee willen maken. “We zijn gegaan voor een makers campagne die de passie en inventiviteit van Délio in de kijker zet. Fun, creativiteit en appetite appeal staan centraal in deze campagne,” zegt Jente Prims, marketing communication & category manager bij Signature Foods.

“Het was voor ons belangrijk om een creatief platform te creëren waar we nog lang op kunnen bouwen. De dynamiek en creativiteit die we tonen in de keuken van Délio biedt veel creatieve mogelijkheden voor de toekomst. Zowel in TVC als in activatie. Deze nieuwe start voor Délio kunnen afwerken met de nieuwe baseline ‘Délio, lekker als geen ander’ is voor ons de kers op de … euhm… kipcurry”, vult Johan Roelandt, creatief directeur bij De Vloer, aan.

De campagne is gestart op 23 augustus op TV en sponsoring, binnenkort wordt de rest van de campagne uitgerold.

CREDITS:

Client: Délio

Agency: De Vloer

Account Team: Patrick Clymans, Yaël De Wit

Creative Direction: Johan Roelandt, Geert Verdonck

Creation: Ivo Mertens, Matthias Desmet, Jarne Eetesonne, Manu De Vos

Strategic Director: Dorien Matthijssen

Graphic Designer: Tom Devriendt

Production company: MAKE

Director: Jeroen Willekens

DOP: Piet Deyaert