Sinds begin 2021 werkt Délio, het merk van de smeersalades onder Signature Foods, samen met De Vloer en de eerste campagne is nu een feit. En het is meteen duidelijk dat het merk kiest voor een geheel nieuwe aanpak in communicatie. Een nieuwe tone of voice, een nieuwe baseline en een nieuw creatief platform waar Délio en De Vloer het verschil mee willen maken. “We zijn gegaan voor een makers campagne die de passie en inventiviteit van Délio in de kijker zet. Fun, creativiteit en appetite appeal staan centraal in deze campagne,” zegt Jente Prims, marketing communication & category manager bij Signature Foods.
“Het was voor ons belangrijk om een creatief platform te creëren waar we nog lang op kunnen bouwen. De dynamiek en creativiteit die we tonen in de keuken van Délio biedt veel creatieve mogelijkheden voor de toekomst. Zowel in TVC als in activatie. Deze nieuwe start voor Délio kunnen afwerken met de nieuwe baseline ‘Délio, lekker als geen ander’ is voor ons de kers op de … euhm… kipcurry”, vult Johan Roelandt, creatief directeur bij De Vloer, aan.
De campagne is gestart op 23 augustus op TV en sponsoring, binnenkort wordt de rest van de campagne uitgerold.
CREDITS:
Client: Délio
Agency: De Vloer
Account Team: Patrick Clymans, Yaël De Wit
Creative Direction: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Creation: Ivo Mertens, Matthias Desmet, Jarne Eetesonne, Manu De Vos
Strategic Director: Dorien Matthijssen
Graphic Designer: Tom Devriendt
Production company: MAKE
Director: Jeroen Willekens
DOP: Piet Deyaert
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]