De Vloer verzorgt nieuwe imagospot Qmusic

Qmusic heeft zichzelf sinds 31 augustus een volledig nieuwe look aangemeten, zoals eerder bericht. De radiozender kreeg een nieuwe huisstijl, een nieuw logo en een nieuwe baseline: 'You make us Q', ofwel: de luisteraars zijn de echte sterren van de radiozender. Reclamebureau De Vloer bedacht de baseline en creëerde, naast ook de outdoorcampagne, een nieuwe spot om het nieuws aan te kondigen.
Om het spotje te maken, nodigde Qmusic verschillende luisteraars uit om dansauditie te doen voor een green key op het nummer Freedom van Pharrel Williams. Onder hen ook ene Daan. Zonder zijn medeweten werd op basis van zijn dansmoves een choreografie opgezet met wel vijftig dansers, onder leiding van choreograaf Roy Julen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]