De Vloer zoekt recente foto van Dorien Mathijssen

News / People

Zelfs na twee Effies (ING, Mobile Vikings) en een resem andere prijzen die ze voor Mortierbrigade mee in de wacht sleepte, blijkt dit de enige foto van Dorien Mathijssen te zijn op Google. Niet evident voor De Vloer om geloofwaardige presentaties mee te maken, luidt het daar. “We hebben Mathijssens nog niet al te vaak in levenden lijve gezien. Maar in de korte tijd dat ze hier werkt, heeft ze als strategic director alvast de maturiteit toegevoegd die we met De Vloer voor ogen hebben.”, zegt Geert Verdonck (creatief directeur). “Alleen spijtig dat ze er op die foto 17 jaar uitziet," vult Johan Roelandt (ook al creatief directeur) aan.

Mathijssens wil van haar kant eerst nog meegeven dat haar naam Mathijssen is, en niet Mathijssens. “De backbone van TBWA kunnen combineren met de afwisseling en snelheid van een kleiner bureau zoals De Vloer is voor mij ideaal. Er ligt dan ook een mooie uitdaging: de tone-of-voice van De Vloer is uniek, maar hoe tillen we die naar een hoger niveau? Hoe maken we onze merken sterker en onze campagnes slimmer? Zonder te vervallen in al te filosofische uiteenzettingen zijn we de essentie van De Vloer op punt aan het zetten voor de toekomst. We willen grote stappen zetten met het bureau en daar zet ik mij met veel plezier achter," aldus Dorien Mathijssens.

Foto’s van Dorien mogen naar laura@opdevloer.begestuurd worden.