De Vloer zoekt recente foto van Dorien Mathijssen
Zelfs na twee Effies (ING, Mobile Vikings) en een resem andere prijzen die ze voor Mortierbrigade mee in de wacht sleepte, blijkt dit de enige foto van Dorien Mathijssen te zijn op Google. Niet evident voor De Vloer om geloofwaardige presentaties mee te maken, luidt het daar. “We hebben Mathijssens nog niet al te vaak in levenden lijve gezien. Maar in de korte tijd dat ze hier werkt, heeft ze als strategic director alvast de maturiteit toegevoegd die we met De Vloer voor ogen hebben.”, zegt Geert Verdonck (creatief directeur). “Alleen spijtig dat ze er op die foto 17 jaar uitziet," vult Johan Roelandt (ook al creatief directeur) aan.
Mathijssens wil van haar kant eerst nog meegeven dat haar naam Mathijssen is, en niet Mathijssens. “De backbone van TBWA kunnen combineren met de afwisseling en snelheid van een kleiner bureau zoals De Vloer is voor mij ideaal. Er ligt dan ook een mooie uitdaging: de tone-of-voice van De Vloer is uniek, maar hoe tillen we die naar een hoger niveau? Hoe maken we onze merken sterker en onze campagnes slimmer? Zonder te vervallen in al te filosofische uiteenzettingen zijn we de essentie van De Vloer op punt aan het zetten voor de toekomst. We willen grote stappen zetten met het bureau en daar zet ik mij met veel plezier achter," aldus Dorien Mathijssens.
Foto’s van Dorien mogen naar laura@opdevloer.begestuurd worden.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]