Edgard & Cooper, een merk dat honden- en kattenvoer verkoopt, was op zoek naar een opvallende campagne om awareness te vergroten bij hondenliefhebbers. Het antwoord van De Vloer: een swingende social video met een grote 80’s vibe, waarin honden… aan aerobics doen. Het feel good filmpje telde na één dag al meer dan 200.000 views en meer dan 500 Facebook shares.
De boodschap ligt in lijn met het merk, dat inzet op natuurlijke en gezonde voeding. In een volgende fase zal het merk via retargeting hondenliefhebbers opnieuw bereiken met GIFs van de campagne. Daarbij krijgt elk hondenbaasje ook de kans om een gratis ‘trial box’ te bestellen en zo het duurzame merk eens uit te proberen.
https://vimeo.com/328375524
Credits:
Client: Edgard & Cooper
Creative Director: Johan Roelandt
Creative Team: Jan Nagels & Emily Michiels
Design Team: Vitaliy Kyiaiev & Tom De Vriendt
Account Manager: Charlotte Vanhoutte
Account Executive: Katrien Rousseau
Production: Wenneker
Director: Andreas Hasle
Sound Design: Jelle Vinck
Digital: FairEtail
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]