De Warmste Week en Mortierbrigade maken het verschil

Crea / News

Het verschil maken voor elkaar: dat is dit jaar meer dan ooit de basis van De Warmste Week. Met een warme babbel, een klein gebaar, door aan te bellen om hulp te bieden: je kan op veel manieren het verschil maken voor iemand anders. De Warmste Week wil iedereen aanwakkeren om verbondenheid te creëren, iets wat cruciaal is voor onze mentale gezondheid in deze coronatijden.

Deze warme oproep wordt Vlaanderen ingestuurd via een film die Mortierbrigade in samenwerking met landvogel en regisseur Khaël Touag realiseerde. Het is een verhaal over solidariteit, op van muziek van Sander De Keere. De geluidsproductie werd verzorgd door Raygun. De film is het startschot voor de actie van de VRT om een vlam uit te hangen en iedereen te laten weten dat je wil helpen waar het kan.

Credits
Client: VRT       
Client contacts: Elisabeth Roelandt, Floris Nieuwdorp
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Frédéric Delouvroy, Michiel Baeten
Strategy: Vincent D’Halluin, Philippe Gérin
Producer: Anneleen Vande Voorde
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata
Production Company: Landvogel
Director: Khaël Touag
Executive Producer: Yannick Verdonck
Producer: Maud Van Parys & Jeroen Berx
DOP: Xavier Van D’Huynslager
Art Director: Stan Maertens
Editor: Glenn Renard
Post-production: Glenn Renard
Grading: Kene Illegems
Online: Glenn Renard
Editor: Glenn Renard 
Music: Sander De Keere & Another String Quartet
Soundstudio: Raygun
Casting: Capture Casting & We Want You Casting & Ubu Casting