De Witte geeft Inventi nieuwe look

Crea / Design / News

pic-case-inventi-websiteMet een prachtig historisch pand op een boogscheut van de Grote Markt van Antwerpen presenteerde Inventi, expert op vlak van verkoop, zich uitstekend bij eenieder die voet zette in hun kantoor. Deze impressionante indruk was echter een stuk minder wanneer je Inventi online ging zoeken. Met de website als startpunt stak De Witte Communicatie hun online communicatie in een nieuw pak. Het ankerpunt is de website: een stijlvol blauw, volledig in lijn met de maatpakcultuur die bij Inventi heerst. “Schwung werd gegeven met een vleugje rood zoals dat ook in hun logo het geval is,” valt te horen bij De Witte. “Functionaliteit werd gezocht én gevonden met een kalender waar men zich voor opleidingen of events kan inschrijven. Nieuwswaarde is er dan weer via de nieuwsrubriek, tal van testimonials en een artikelpagina waar white papers rond hun expertise geplaatst kunnen worden.”pic-case-inventi-socialMedia
Dat alles wordt ondersteund met een YouTube-kanaal voor reportages van events en ander beeldmateriaal. De beeldcultuur van de website komt ook hier terug, net zoals dat op LinkedIn en Facebook het geval is. Bij LinkedIn werden trouwens niet alleen het bedrijfsprofiel, maar ook de persoonlijke profielen aangepakt.pic-case-inventi-mailing
Het bekendmaken van de lancering van de vernieuwde website, aankondigingen van opleidingen, uitnodigingen voor events… vanaf nu verloopt het allemaal op digitale wijze. Eenvoudig en snel via een gebruiksvriendelijke mailingtool met enkele standaardtemplates die Inventi zelf kan invullen. Maar een stijlbreuk is ondenkbaar, dus nam De Witte tot slot ook het Inventi-magazine onder handen.pic-case-inventi-magazine