Goed nieuws voor wie zijn campagne voor de OOH Kings of Efficiency & Planning wil indienen. Clear Channel en JCDecaux hebben besloten om de deadline met tien dagen te verlengen. Deelnemers voor de categorieën Efficiency & Planning van de OOH Kings kunnen zich dus inschrijven tot maandag 13 maart, middernacht. De teams krijgen tien extra dagen om hun meest opvallende campagnes voor te stellen. Twijfelaars voelen zich misschien geroepen om toch deel te nemen!
Ter herinnering, alle Belgische spelers uit de sector - creatieve bureaus, mediabureaus, OOH-bureaus en adverteerders - worden uitgenodigd hun OOH-campagnes die tussen 1 januari en 31 december 2016 liepen, in te dienen via het platform oohkings.be. Campagnes in de categorie King of Planning zullen de meerwaarde van OOH in het mediaplan moeten aantonen. In de categorie King of Efficiency zullen verkoopstijgingen of bereikte ROI-objectieven de criteria uitmaken om de ingediende campagnes te beoordelen. Bovenop de eretitel OOH King, die de winnende ploeg gedurende een jaar zal kunnen dragen, zal het team tevens beloond worden met een duoticket voor de Cannes Lions International Festival of Creativity in juni 2017.
Na de beraadslaging van de jury zullen de Kings of Efficiency & Planning bekroond worden tijdens de derde editie van de OOH Summit, georganiseerd door JCDecaux en Clear Channel. Deze avond staat in het teken van de laatste trends in de OOH sector en vindt plaats op 20 april 2017 in de Event Lounge.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]