Dean Brodie bij monalisa

Dean Brodie, een Britse designer, maakt deel uit van het team als creatief directeur van monalisa, zo blijkt. Dean Brodie heeft gedurende een dertigtal jaren een zeer ruime professionele ervaring opgedaan in de FMCG-packaging wereld.
Geboren in het Verenigd Koninkrijk, werkte hij gedurende 10 jaar voor klanten zoals Sainsbury’s, Marks & Spencer, Morrisons en British Airways. Na een kort verblijf in Spanje, kwam hij in België terecht waar hij meer dan 23 jaar bij Pineapple Design & Design Board doorbracht. Hij werd betrokken bij projecten van klanten zoals Coca Cola, Procter&Gamble (Ariel, Tide, Dreft, Lenor, Dash,…), Bacardi Martini, Imperial Tobacco, Liptons, Alken Maes, Duvel, Mc Cain… om er maar enkele te noemen.
Zijn ervaring in Brand Strategy, Brand Development & NPD is een welgekomen aanwinst die mooi samensmelt met de diverse talenten van het monalisa team. "Hij is een weloverwogen en geëngageerde ontwerper. Als geboren illustrator, bezit hij eveneens een uitstekende kennis van roughman… en is hij gitaarspeler, echter een zeer slechte volgens hem!" klinkt het bij monalisa. Het bureau verrijkt onophoudelijk haar team met nieuwe talenten. Regel nr 1: "Niets voor vanzelfsprekend nemen…"

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



