Dean Brodie, een Britse designer, maakt deel uit van het team als creatief directeur van monalisa, zo blijkt. Dean Brodie heeft gedurende een dertigtal jaren een zeer ruime professionele ervaring opgedaan in de FMCG-packaging wereld.
Geboren in het Verenigd Koninkrijk, werkte hij gedurende 10 jaar voor klanten zoals Sainsbury’s, Marks & Spencer, Morrisons en British Airways. Na een kort verblijf in Spanje, kwam hij in België terecht waar hij meer dan 23 jaar bij Pineapple Design & Design Board doorbracht. Hij werd betrokken bij projecten van klanten zoals Coca Cola, Procter&Gamble (Ariel, Tide, Dreft, Lenor, Dash,…), Bacardi Martini, Imperial Tobacco, Liptons, Alken Maes, Duvel, Mc Cain… om er maar enkele te noemen.
Zijn ervaring in Brand Strategy, Brand Development & NPD is een welgekomen aanwinst die mooi samensmelt met de diverse talenten van het monalisa team. "Hij is een weloverwogen en geëngageerde ontwerper. Als geboren illustrator, bezit hij eveneens een uitstekende kennis van roughman… en is hij gitaarspeler, echter een zeer slechte volgens hem!" klinkt het bij monalisa. Het bureau verrijkt onophoudelijk haar team met nieuwe talenten. Regel nr 1: "Niets voor vanzelfsprekend nemen…"
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]