Dean Brodie, een Britse designer, maakt deel uit van het team als creatief directeur van monalisa, zo blijkt. Dean Brodie heeft gedurende een dertigtal jaren een zeer ruime professionele ervaring opgedaan in de FMCG-packaging wereld.
Geboren in het Verenigd Koninkrijk, werkte hij gedurende 10 jaar voor klanten zoals Sainsbury’s, Marks & Spencer, Morrisons en British Airways. Na een kort verblijf in Spanje, kwam hij in België terecht waar hij meer dan 23 jaar bij Pineapple Design & Design Board doorbracht. Hij werd betrokken bij projecten van klanten zoals Coca Cola, Procter&Gamble (Ariel, Tide, Dreft, Lenor, Dash,…), Bacardi Martini, Imperial Tobacco, Liptons, Alken Maes, Duvel, Mc Cain… om er maar enkele te noemen.
Zijn ervaring in Brand Strategy, Brand Development & NPD is een welgekomen aanwinst die mooi samensmelt met de diverse talenten van het monalisa team. "Hij is een weloverwogen en geëngageerde ontwerper. Als geboren illustrator, bezit hij eveneens een uitstekende kennis van roughman… en is hij gitaarspeler, echter een zeer slechte volgens hem!" klinkt het bij monalisa. Het bureau verrijkt onophoudelijk haar team met nieuwe talenten. Regel nr 1: "Niets voor vanzelfsprekend nemen…"
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]