Déborah De Klerck neemt leiding Famous Relations over

News / People

Na meer dan 5 jaar bij het bureau, eerst als senior PR manager en vervolgens als PR director, neemt Déborah De Klerck de leiding over bij Famous Relations, dat onlangs naar hartje ​Brussel is verhuisd, zoals de meeste bureaus van de WPP-groep. Met 11 jaar ervaring in PR en een carrière die in 2012 bij Porter Novelli begon, kan Déborah De Klerck terugvallen op haar ervaring in de sector, sterke netwerk en niet aflatende ambitie om haar team van PR-consultants te begeleiden. ​ 

Het PR-bureau Famous Relations werd opgericht in 2014 en is gespecialiseerd in persrelaties en influencermarketing. Al bijna een decennium lang bedient het storycrafting-bureau van de WPP Group klanten in verschillende sectoren, waaronder Proximus, Coca-Cola, Garmin, Philips, NN, Constructiv en Campari. Na het vertrek van de vorige managing director, Kathy Van Looy, die haar professionele carrière 180° omsloeg, nam Déborah De Klerck de leiding van het PR-bureau 'ad interim' over. Eind 2022 benoemde Francis Lippens, CEO van FamousGrey, de reclame-'grote zus' van Famous Relations officieel tot managing director van Famous Relations. ​"Die overgangsperiode na het vertrek van Kathy is voor mij een prachtige kans geweest: ik heb de kans gekregen om me voor 100% onder te dompelen in een functie die discipline en visie vereist en die het beste in zijn team naar boven wil halen. Vandaag ben ik verheugd de teugels over te nemen van een bureau en een team waarop ik vanaf de eerste dag verliefd werd. Ik wil degenen die mij zijn voorgegaan eren en tegelijkertijd mijn eigen persoonlijke touch toevoegen aan een reeds sterke basis", legt de nieuwe managing director uit.

Francis Lippens, CEO bij FamousGrey, is tevreden met de nieuwe rol van Deborah: "Na de groei van onze strategische en creatieve teams en de versterking van onze commerciële afdeling was het belangrijk om het management van Famous Relations opnieuw voort te zetten. Ik ben heel blij dat Déborah deze nieuwe rol op zich heeft genomen en ik ben ervan overtuigd dat zij in staat zal zijn het bureau verder te ontwikkelen en onze relaties met onze bestaande klanten te optimaliseren." ​De komende maanden zal Déborah De Klerck zich buigen over de ambities van Famous Relations en hoe zij het bureau kan blijven onderscheiden in een concurrerende sector.