Waasland Shopping en deBottomLine zijn geen vreemden voor elkaar. De laatste jaren verzorgde het bureau al enkele radiocampagnes voor het shopping center. Één topic hadden ze allemaal gemeen: offline shoppen. Een creatieve rode draad die de strategen binnen deBottomline heel bewust hebben gekozen. Het onderscheidt het winkelcomplex van anderen én zet het op een eerlijke en herkenbare manier op de kaart.
Om zijn zondagsopeningen onder de mensen te brengen, schakelde Waasland Shopping opnieuw de hulp in van deBottomLine. De opdracht: ja hoor, mensen offline laten shoppen en de zichtbaarheid van Waasland Shopping vergroten. En dat deden ze gewoonweg door eerlijk te zijn. De nieuwe radiospots zetten de sterktes van offline shoppen en dus ook de zwaktes van online shoppen op een ludieke manier in de kijker.
Credits
Strategie: Steven Van Dingenen
Creatie: Marijn Vonk
Opvolging: Kelly Le Bruyn
Klant: Waasland Shopping – Laura De Brucker
Productie: Peeters Productions – Stef Peeters
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]