deBottomLine versterkt social media-competenties met jeugdig enthousiasme

Op twee jaar tijd groeide deBottomLine uit van een klein team tot één grote familie met 19 collega’s. Sinds kort heeft deBottomLine er ook een nieuwe social sister bij, Magali Van Zele.
Muzikaal, creatief en sociaal: dat zijn drie woorden die haar het beste beschrijven. De nieuwe social sister studeerde Media & Entertainment Business aan de Thomas More-hogeschool. Tijdens haar eerste stage bij de VRT kreeg ze de smaak van sociale media al snel te pakken. Van Zele was er verantwoordelijk voor de kanalen van Future Media Hubs. Haar kennis over socialemediatrends breidde ze verder uit tijdens een tweede stage als digital marketeer bij Potemkino. Naast productionele zaken bouwde ze mee aan de kanalen van Potemkino, Charlie Dewulf en enkele films. Met een rugzak vol kennis en creatieve inspiratie is ze helemaal klaar om de socialemediakanalen van de klanten van deBottomLine naar een hoger niveau te tillen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]