Op twee jaar tijd groeide deBottomLine uit van een klein team tot één grote familie met 19 collega’s. Sinds kort heeft deBottomLine er ook een nieuwe social sister bij, Magali Van Zele.
Muzikaal, creatief en sociaal: dat zijn drie woorden die haar het beste beschrijven. De nieuwe social sister studeerde Media & Entertainment Business aan de Thomas More-hogeschool. Tijdens haar eerste stage bij de VRT kreeg ze de smaak van sociale media al snel te pakken. Van Zele was er verantwoordelijk voor de kanalen van Future Media Hubs. Haar kennis over socialemediatrends breidde ze verder uit tijdens een tweede stage als digital marketeer bij Potemkino. Naast productionele zaken bouwde ze mee aan de kanalen van Potemkino, Charlie Dewulf en enkele films. Met een rugzak vol kennis en creatieve inspiratie is ze helemaal klaar om de socialemediakanalen van de klanten van deBottomLine naar een hoger niveau te tillen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]