DECATHLON inspireert en motiveert met BBDO

Deze lente schakelt Decathlon een versnelling hoger in haar ultieme doel om zoveel mogelijk Belgen aan het sporten te krijgen. In samenwerking met reclamebureau BBDO lanceert ze een campagne waarmee ze de Belg aanmoedigen om vooral te blijven sporten en geheelonthouders een duwtje te geven richting sport.
In haar campagne fietst Decathlon weg van al te stereotype stimuli en focust het op de allerbelangrijkste reden om te sporten: jezelf! Sporten is niet alleen goed voor de gezondheid en fysieke paraatheid op korte termijn, maar zorgt er ook voor een algeheel welbevinden. BBDO maakte daarom een reeks spots die binnenkort op televisie te zien zullen zijn.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]