Deze lente schakelt Decathlon een versnelling hoger in haar ultieme doel om zoveel mogelijk Belgen aan het sporten te krijgen. In samenwerking met reclamebureau BBDO lanceert ze een campagne waarmee ze de Belg aanmoedigen om vooral te blijven sporten en geheelonthouders een duwtje te geven richting sport.
In haar campagne fietst Decathlon weg van al te stereotype stimuli en focust het op de allerbelangrijkste reden om te sporten: jezelf! Sporten is niet alleen goed voor de gezondheid en fysieke paraatheid op korte termijn, maar zorgt er ook voor een algeheel welbevinden. BBDO maakte daarom een reeks spots die binnenkort op televisie te zien zullen zijn.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]