Deze lente schakelt Decathlon een versnelling hoger in haar ultieme doel om zoveel mogelijk Belgen aan het sporten te krijgen. In samenwerking met reclamebureau BBDO lanceert ze een campagne waarmee ze de Belg aanmoedigen om vooral te blijven sporten en geheelonthouders een duwtje te geven richting sport.
In haar campagne fietst Decathlon weg van al te stereotype stimuli en focust het op de allerbelangrijkste reden om te sporten: jezelf! Sporten is niet alleen goed voor de gezondheid en fysieke paraatheid op korte termijn, maar zorgt er ook voor een algeheel welbevinden. BBDO maakte daarom een reeks spots die binnenkort op televisie te zien zullen zijn.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]