Decom wint prestigieuze Pearl Award met Grappa

Awards / News

pearl award

Decom viert feest in New York, want deze week wonnen ze een zilveren Pearl Award met Grappa! Het lifestyleblad dat Decom maakt voor vermogende KBC-klanten mag zich hiermee een van de beste magazines ter wereld noemen in zijn niche. « Een fijne samenwerking rond een fijn magazine met fijne lezersreacties resulteert nu in een fijne prijs. Fijn! », klinkt het bij Jo Dejonckheere, communicatieadviseur KBC.

Met Grappa heeft Decom duidelijk een topper in huis: 60 pagina’s vol ijzersterke inhoud in een verrassend herkenbare lay-out, op maat van de Premium Banking-klanten van KBC. Het concept werd ontwikkeld in 2012, in samenwerking met Stapel Magazinemakers, in opdracht van KBC. Grappa informeert en inspireert in totaal 75.000 lezers en overtreft de verwachtingen die KBC had vooropgesteld. Uit lezersonderzoek blijkt dat het magazine vooral scoort met zijn toegankelijkheid en zijn exclusieve karakter. Het feit dat Decom nu naar huis gaat met een Pearl Award in de categorie 'Professional/Financial/Insurance Services' is een heuse opsteker voor de ploeg van redacteurs en grafici. Met die Awards bekroont The Content Council in de VS het allerbeste werk ter wereld op het vlak van contentmarketing. Er waren dit keer inzendingen van 87 contentmarketingbedrijven van over de hele wereld.