“Decom blinkt al meer dan 20 jaar uit met uitstekend gemaakte content,” zegt Olivier Van der Stede, managing partner van Bold & pepper. “Om die voortaan nóg beter tot zijn recht te laten komen, hebben we besloten om ons recept te vernieuwen, uit te breiden en te verfijnen.”
Resultaat: een frisse blik, een scherper elan en nóg meer pit om aan uw boodschap te geven. “Meer dan ooit tevoren focussen we op onze kernactiviteit: content marketing,” legt Olivier Van der Stede uit. “Bold & pepper is de logische volgende stap in dat verhaal. De aanvullende services heten activatie en promotie, lead optimization, e-marketing, marketing automation en CRM. We geloven in de kracht van contentmarketing: inhoud die informeert, inspireert én rendeert. Inhoud in de juiste vorm, op het juiste moment. Met andere woorden: buitengewoon goed gemaakte content met flink wat peper. Decom doet dat goed, maar Bold & pepper wordt nóg beter. Een nieuwe naam, jawel, en een nieuwe look. Gedurfd, gepeperd, gesmaakt."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]