Deezer België kiest Targetspot voor zijn inventaris

Media / News

Targetspot, specialist op het vlak van digitale audioreclame, versterkt zijn partnerschap met Deezer, wereldwijde aanbieder van audio streaming. De nieuwe overeenkomst omvat nu ook de monetisatie van de inventaris voor gratis gebruikers in België. Het vervolgt op reeds bestaande partnerschips met Targetspot in de VS, Canada, Italië, Spanje en Nederland. Frédéric De Cooman, country director BeLux van Targetspot: « Deezer zal ons in staat stellen om adverteerders de mogelijkheid te bieden om hun boodschap te verspreiden bij een kwalitatief en betrokken audiopubliek, via verschillende targetingcriteria en via verschillende acties. »

Concreet zal Targetspot vanaf heden de volledige Deezer-inventaris in België op prioritaire basis commercialiseren. Daarmee wil men het leiderschap in digitale audio reclame verder versterken. «We zijn opgetogen en hebben ook het vertrouwen om Targetspot aan onze inventaris in België toe te vertrouwen, zowel voor ons segment muziekstreaming als voor het snelgroeiend segment podcasts. », onderstreept Jeremy Van Mullem, programmatic sales lead van Deezer.