Deezer kruipt in koptelefoons spelers Barca en Man United

Muziekstreamingdienst Deezer kondigt een wereldwijde samenwerking aan met voetbalgrootmachten Manchester United en FC Barcelona. Door de samenwerkingen komen voetbalfans te te weten naar welke muziek Manchester United-spelers Paul Pogba, Jesse Lingard, Morgan Schneiderlin, Ashley Young en oud-speler Rio Ferdinand luisteren vlak voor een wedstrijd om in de flow te komen. Hetzelfde geldt in The Sound of Barca, de officiële playlist van FC Barcelona, met daarin nummers van onder meer Andrés Iniesta (Billie Jean), Arda Turan (Simarik) en Jasper Cillessen (Kronenburg Park).
Fans hebben daarnaast ook toegang tot 43 miljoen tracks, 40,000 overige audio content zoals podcasts en Flow; een unieke gepersonaliseerde soundtrack aan de hand van Deezers lokale muziekredacteuren, algoritme en luistergeschiedenis van de gebruiker.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]