Deezer vertrouwde zijn reclamewerving voor audio, video en display toe aan IP. Dat wordt vanaf april de exclusieve regie van dit internationale streaming platform. IP Radio zal reclame werven voor de audio en de geïntegreerde campagnes en IP TV voor de video. Het IPadex-platform zal worden ingezet voor de zogenaamde programmatic-reclame.
Met Deezer breidt IP haar digitaal multiplatform-aanbod fors verder uit. Onlangs nog haalde de regie AdWave binnen - het Belgische advertentie-luik van AdsWizz.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]