DELA en Lucy maken meeslepende reeks over afscheid

DELA lanceert "Hemel & Aarde", een contentserie die bestaat uit vier mini-documentaires. Elke aflevering vertelt het verhaal van families die navigeren door de complexiteit van verlies en de steun die ze ontvingen in hun tijd van nood. Deze serie toont dat DELA verder gaat dan enkel financiële en praktische steun. Ze toont de zorg en toewijding van de DELA uitvaartondernemers die er dag en nacht zijn. Voor, tijdens en na de uitvaart.
Hemel & Aarde laat de verschillende manieren zien waarop mensen omgaan met verlies. Elke aflevering in de serie vertelt een uniek, ontroerend verhaal van een uitvaart, waarbij de rol van DELA in het faciliteren van een betekenisvol afscheid wordt belicht. Deze verhalen weerspiegelen niet alleen de realiteit van rouw en herdenken, maar ook de diepgaande impact van DELA's diensten op de families die zij van dienst zijn.
“In onze uitvaartcentra trachten we om van elke uitvaart een persoonlijk en bijzonder afscheid te maken. En net omdat onze medewerkers zo betrokken zijn, merkten we op dat er een heleboel verhalen zijn die hen voor altijd zullen bijblijven. Deze ‘toewijdingsverhalen’ hebben we verzameld en samengebracht in een contentreeks. Wat ons betreft stuk voor stuk pakkende en warme verhalen, die echt de moeite zijn om verteld te worden,” vertelt Marysia Kluppels, corporate communications & brand manager.
De contentreeks maakt deel uit van DELA's voortdurende missie om gesprekken rond de dood te destigmatiseren en troost en hulp te bieden aan hen die rouwen. Door het delen van deze verhalen wil DELA op een dieper niveau contact maken met de Belgen en de boodschap versterken bij het laatste afscheid niemand er alleen voor zou moeten staan.
Elk verhaal in "Hemel & Aarde" wordt op unieke wijze verteld door een DELA-medewerker en biedt een insidersperspectief op de nuances van verlies en de persoonlijke zorg die komt kijken bij het regelen van een uitvaart. De verhalen weerspiegelen niet alleen de verschillende vormen van rouw, maar tonen ook de toewijding en empathie die DELA's benadering van uitvaartzorg definiëren.
"Hemel & Aarde" is te volgen op dela.be en wordt verspreid via verschillende mediakanalen, waaronder YouTube en Meta. De reeks is voor iedereen beschikbaar en nodigt kijkers uit om deze ontroerende verhalen in hun eigen tempo te verkennen.
Credits:
Brand: DELA
Contact: Marysia Kluppels, Britta Gyles
Agency: Lucy
Managing Director: Jonas De Wit
Creative Director: Iwein Vandevyver
Creatives: Ruben De Praetere, Yves Van Hacht
Copywriter: Benoit Menetret
Account manager: Valentine Reuse
Film production: Red Dust
Director: Wilson Verstreken
Redactie & research: Sara Devries-Vinck
DOP: Frank Dewaele
Sound on set: Neal Willaert
Editor: Helena Overlaet-Michiels // Sliced Collective
Colorist: Kene Illegems
Audio post: Kraakhelder
Line Producer: Nelson Cauwenberghs
Excecutive Producer: Sander Claessens
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]