Delhaize en Minale Design Strategy drinken Latitude 28

Door de opwarming van de aarde wordt het steeds moeilijker om koffie te telen zoals voorheen. Verschraling van de bodem en diverse ziektes zetten de diversiteit van de koffiesmaken op de helling. Daar wil Delhaize iets aan doen met de lancering van een eigen koffiemerk, Latitude 28. Samen met een Fair Trade coöperatie helpt het merk kleine boeren om duurzamer en efficiënter koffie te telen. Hoofdzakelijk met de hand. Dat beperkt de CO2-uitstoot en is gunstig voor gevoeligere koffiesoorten die zo behouden blijven. Bovendien worden koffieboeren niet gedwongen te migreren en krijgen ze ook nog eens een correcte prijs voor hun koffie.

Sinds enkele weken is Latitude 28 beschikbaar in verschillende Proxy en AD Delhaize-winkels. Minale Design Strategy bedacht de naam, positionering, merkdesign en visuele identiteit.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




