Delhaize levert overal waar deze trams en bussen rijden

Crea / Media / News / Retail

Delhaize Delivery levert de beste producten tot aan je deur en dit in alle straten, steegjes en steenwegen van de Belgische steden. Daarom hebben Delhaize en TBWA 100% ingezet op de kaart van geolocatie in vijf sleutelsteden: Luik, Leuven, Brussel, Antwerpen en Gent.

Over deze campagne heeft PUBNews eerder al bericht. Nieuw: de afgelopen weken konden reizigers in Gent en Antwerpen op vier rijdende supermarkten opstappen. Zelfs al kon je niet echt Delhaize-producten kopen aan boord, het design aan de buitzenzijde van de tram was een kopie van de winkelrekken van Delhaize. De reizigers zaten hierdoor meteen in de winkelsfeer en konden de boodschap ‘Wij leveren écht overal waar deze tram rijdt!’ nog beter opnemen.

Hierbij werden de full wrap trams door media agency Mindshare en OOH-specialist Kinetic strategisch ingezet om een groot bereik te halen in de steden. Bovendien pasten ze als bewegend reclamemedium helemaal in de geolocatie-strategie die uitgestippeld was. Dit wordt ook bevestigd door Wouter Proot (Head of Client Leadership bij Mindshare Belgium): "Het openbaar vervoer bood ons de creatieve & geografische impact die we nodig hadden en zochten om ons specifieke publiek te bereiken."

Het concept werd uitgerold in alle uithoeken van de vijf genoemde steden op niet enkel bussen en tram (via Lijncom) maar ook via posters, etalageposters en sociale media.