Retailvakblad Gondola kiest elk jaar een retailer of The Year. Dit jaar is dat Delhaize. Dat dankt de Belgische winkelketen aan de inspanningen die het deed om een moeilijke periode met herstructureringen en stakingen te doen vergeten. Een verrassing is de bekroning wel, omdat Delhaize en Albert Heijn zoals bekend de fusie volop aan het voorbereiden zijn - en waarbij Albert Heijn duidelijk de dominerende speler zal zijn. Deze bekroning is daarom een opsteker voor de Belgische afdeling van het nieuwe fusiebedrijf. Delhaize deelde de bekroning meteen op sociale media...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]