Delphine Beaumont leidt Voice Agency

News / People

Delphine BeaumontVoice Agency, een bedrijf uit de VO-groep, is verheugd om Delphine Beaumont als nieuwe general manager te mogen verwelkomen. Ambitieuze projecten in strategische banen leiden en multidisciplinaire teams coachen zit haar in het bloed. Deze opdracht is haar dan ook op het lijf geschreven: Voice verder uitbouwen en in parallel met de groeistrategie van de VO-groep als transmedia agency positioneren.

Delphine Beaumont en Voice zijn voor elkaar in de wieg gelegd, zo luidt her. Delphine Beaumont houdt van mensen en van uitdagingen. Een passie die er tijdens haar mooie parcours aan het hoofd van prestigeprojecten voor 's lands topbureaus (BBDO Belgium, Emakina, TBWA Belgium, TBWA Group…) enkel groter op is geworden.
Solo of binnen het kader van een bureau beheerde ze tal van lokale (Lindemans, Test-Aankoop...) en internationale (P&G, Google...) projecten en accounts. Zo ontwikkelde ze niet alleen heel wat vaardigheden op het vlak van digital, maar ook qua contentmarketing, social media, print... Als gedreven intrapreneur kleurt ze graag buiten de lijntjes en gaat ze voor haar klanten geen enkele - strategische, creatieve, organisatorische ... - uitdaging uit de weg. Delphine Beaumont blaakt alvast van enthousiasme bij het aansnijden van dit nieuwe hoofdstuk: “Mijn uitdaging bestaat erin om het potentieel van Voice en zijn projecten te maximaliseren met de sterke troeven die we hebben: enerzijds een bedrijfscultuur die gebaseerd is op mensen, respect en engagement. Anderzijds expertise die inspeelt op de behoeften van hedendaagse adverteerders: een strategische visie, transmediale vaardigheden en een uitmuntende kennis van analytische hulpmiddelen en big data.”
Ze weet precies hoe het er bij keyaccounts aan toegaat. Ze beschikt over een creatieve visie en het talent om mensen te motiveren voor ambitieuze projecten. Ze is, kortom, de juiste persoon op de juiste plaats. Haar kwaliteiten passen perfect in het strategische plaatje van Voice en VO Group: opmerkelijke, zinvolle content ontwikkelen en op die manier accounts aantrekken die onze waarden en onze ambities delen,” aldus Patrick Parmentier, managing director van Voice en CEO van VO Group.