Datorama is een marketing intelligence-platform behorend tot de Salesforce-groep. Hiermee kunnen er dashboards opgemaakt worden op basis van verschillende marketinggegevens om deze te visualiseren en te analyseren maar vooral om een duidelijk en globaal inzicht te hebben van de impact die campagnes hebben om de ROI te verbeteren, maar vooral om de business van adverteerders te doen evolueren.
Tot onu is DDS, de data services-entiteit van Dentsu Aegis Network, het eerste Belgische bedrijf dat Datorama Partner-gecertificeerd is. "Over deze certificering beschikken toont de mogelijkheden van Dentsu Aegis Network om een implementatieproject van intelligence marketing uit te voeren en dit van A tot Z (klantbehoeften begrijpen, vereisten verzamelen en beheren, ontwerp en implementatie van detechnische oplossing, teamtraining, etc.)," zo stelt men bij Dentsu. Om deze certificering te bekomen, moest het team verschillende fasen doorlopen, van individuele certificeringen tot de simulatie van eenimplementatieproject over een oplossing voor marketingintelligentie, en dit allemaal via een 4-daagse Live Bootcamp bij Salesforce.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]