Dentsu Aegis Network Belgium wordt partner Datorama

Communication / News

Datorama is een marketing intelligence-platform behorend tot de Salesforce-groep. Hiermee kunnen er dashboards opgemaakt worden op basis van verschillende marketinggegevens om deze te visualiseren en te analyseren maar vooral om een duidelijk en globaal inzicht te hebben van de impact die campagnes hebben om de ROI te verbeteren, maar vooral om de business van adverteerders te doen evolueren.

Tot onu is DDS, de data services-entiteit van Dentsu Aegis Network, het eerste Belgische bedrijf dat Datorama Partner-gecertificeerd is. "Over deze certificering beschikken toont de mogelijkheden van Dentsu Aegis Network om een ​​implementatieproject van intelligence marketing uit te voeren en dit van A tot Z (klantbehoeften begrijpen, vereisten verzamelen en beheren, ontwerp en implementatie van detechnische oplossing, teamtraining, etc.)," zo stelt men bij Dentsu. Om deze certificering te bekomen, moest het team verschillende fasen doorlopen, van individuele certificeringen tot de simulatie van eenimplementatieproject over een oplossing voor marketingintelligentie, en dit allemaal via een 4-daagse Live Bootcamp bij Salesforce.