Datorama is een marketing intelligence-platform behorend tot de Salesforce-groep. Hiermee kunnen er dashboards opgemaakt worden op basis van verschillende marketinggegevens om deze te visualiseren en te analyseren maar vooral om een duidelijk en globaal inzicht te hebben van de impact die campagnes hebben om de ROI te verbeteren, maar vooral om de business van adverteerders te doen evolueren.
Tot onu is DDS, de data services-entiteit van Dentsu Aegis Network, het eerste Belgische bedrijf dat Datorama Partner-gecertificeerd is. "Over deze certificering beschikken toont de mogelijkheden van Dentsu Aegis Network om een implementatieproject van intelligence marketing uit te voeren en dit van A tot Z (klantbehoeften begrijpen, vereisten verzamelen en beheren, ontwerp en implementatie van detechnische oplossing, teamtraining, etc.)," zo stelt men bij Dentsu. Om deze certificering te bekomen, moest het team verschillende fasen doorlopen, van individuele certificeringen tot de simulatie van eenimplementatieproject over een oplossing voor marketingintelligentie, en dit allemaal via een 4-daagse Live Bootcamp bij Salesforce.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]