Huisbereide kip kan smaken, maar soms ga je gewoon liever langs McDonald's. Gewoon, om eens écht te genieten. En laat dat nu toevallig de achterliggende gedachte zijn van een humoristische televisiespot, geproduceerd door McDonald's en TBWA.
In de televisiespot ligt de focus op het assortiment aan kip. In het filmpje zien we een moeder die kip klaarmaakt terwijl de rest van de familie al aan tafel zit. Wanneer ze klaar is en zich omdraait, met de kip in haar handen, zit er plots niemand meer aan tafel! Al snel begrijpt ze waar de rest van het gezin naartoe is. Naar een plek waar ze kip hebben. Lekkere kip. Al dan niet met een verrassende twist. En ‘t belangrijkste van al: bij McDonald's draait het niet alleen om de kip in je burger of maaltijd... maar bovenal om dat onovertroffen smulmoment onder vrienden en familie. Ook de mama in de televisiespot beseft dit. Daarom vergezelt ze vliegensvlug de rest van de familie om samen van de nieuwe CBO Honing-mosterd te genieten.
Deze kiplekkere campagne is te zien vanaf 22 februari op televisie, social en via digitale kanalen.
Credits
Client
Marketing Director: Philipp Wachholz
Marketing Supervisor: Laurie Struyf, Laurence Anckaert
Creative Team
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Art Director: Bruno Giunta
Copywriter: Julian Lesceux, Régine Smetz, Ellen Stoffels
Account Team
Client Services Director: Geert Potargent
Account Director: Elien Onclinx
Account Manager: Lore Boghmans
Account Executive: Charlotte De Backer
Traffic Manager: Laurie Herbots
Studio
Director studio: Danny Jacquemin
Retouches/DTP: Annick Cohen, Axel Nedee
Agency TVC Producer
Lore Desmet, Mieke Vandewalle
Production company TVC: MAKE
Producer: Ben Wevers
Regisseur: Fred De Loof
DOP: Thomas Buelens
Post-production TVC: MAKE
Post-producer: Geneviève Paindaveine
Offline: Christophe Evrard
Online: Stijn Van Assche
Music: Gregory Caron
Sound engineer: Nicolas Vanruysseveldt
Photography
Studio Wauters
Digital Production
Digital Production Agency: MAKE
Project Manager: Philippe Hulhoven
Media
Media Agency: OMD
Media Planner: Estefania Melo
Digital Planner: Supeeres Verschraegen