Een imagospot voor Goed Gevoel, dat was sinds mensenheugnis niet meer gemaakt. Dus maakte Design is Dead er maar meteen twee. Het Antwerpse bureau, dat eind vorig jaar na een pitch het communicatiebudget van het magazine won, werd gevraagd om het magazine opnieuw een duidelijke positionering te geven. Goed Gevoel had doorheen de jaren namelijk - eerder onterecht- een ietwat afstandelijk imago gekregen. De opdracht was dus duidelijk: toon aan dat Goed Gevoel met haar twee voeten in het echte leven van de moderne vrouw staat, en doe dat op een manier die aansluit bij de positieve ingesteldheid van het magazine. Het resultaat is twee spots, waarin verschillende antwoorden gegeven worden op eenzelfde vraag: Wat geeft jou een goed gevoel? De ondertitel 'Meest verkochte maandblad van Vlaanderen' werd daarbij vervangen door 'Elke maand in de winkel. Elke dag inspirerend.'
Client: Goed Gevoel
Contact Client: Els De Hauwere, marketing manager
Agency: Design is Dead
Creatives: Katleen van Ruyskensvelde, Paul Popelier
Creative Director: Paul Popelier
Account Manager: Yolande Rutazibwa
Project Manager: Kathy Barbier
Movie Director: Annemarie Vandeputte
Movie Producer: Bert Brulez
Movie Production cy: Lovo
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]