Design is Dead heeft een Goed Gevoel

Goed gevoel

Crea / Media / News

Goed gevoelEen imagospot voor Goed Gevoel, dat was sinds mensenheugnis niet meer gemaakt. Dus maakte Design is Dead er maar meteen twee. Het Antwerpse bureau, dat eind vorig jaar na een pitch het communicatiebudget van het magazine won, werd gevraagd om het magazine opnieuw een duidelijke positionering te geven. Goed Gevoel had doorheen de jaren namelijk - eerder onterecht- een ietwat afstandelijk imago gekregen. De opdracht was dus duidelijk: toon aan dat Goed Gevoel met haar twee voeten in het echte leven van de moderne vrouw staat, en doe dat op een manier die aansluit bij de positieve ingesteldheid van het magazine. Het resultaat is twee spots, waarin verschillende antwoorden gegeven worden op eenzelfde vraag: Wat geeft jou een goed gevoel? De ondertitel 'Meest verkochte maandblad van Vlaanderen' werd daarbij vervangen door 'Elke maand in de winkel. Elke dag inspirerend.'

Client: Goed Gevoel

Contact Client: Els De Hauwere, marketing manager

Agency: Design is Dead

Creatives: Katleen van Ruyskensvelde, Paul Popelier

Creative Director: Paul Popelier

Account Manager: Yolande Rutazibwa

Project Manager: Kathy Barbier

Movie Director: Annemarie Vandeputte

Movie Producer: Bert Brulez

Movie Production cy: Lovo