Designer actiepop zoekt werk

Crea / News

adobedesigner Een tijdje geleden de grappige campagne Hovering Art Director van Adobe Stock gezien? De campagne draait om de bijzondere relatie tussen art director en designer. Adobe gaat nu een stapje verder met de introductie van een heuse pratende Hovering Art Director actiepop. De actiepop is ontworpen door design studio YumYum London en geproduceerd door Studio Sophisti.

Als eerbetoon aan de campagne en hovering art directors wereldwijd introduceert Adobe de 20 centimer grote - en zeer waarheidsgetrouwe – actiefiguur die 20 voorgeprogrammeerde hovering art director zinnen kan uitspreken. Deze zinnen zijn bedacht door de creatives van ACHTUNG! mcgarrybowen, samen met Adobe verantwoordelijk voor de Hovering Art Director-campagne. Wanneer designers vastlopen kunnen zij met hun vuist op tafel slaan of de actiepop even over zijn hoofd aaien om wijze raad te krijgen. De Hovering Art director actiepop is levensecht, inclusief geometrische tattoos, limited-edition sneakers, skinny jeans en een notebook vol award-winnende ideeën.adobestockDesigners krijgen de kans om zelf hun eigen actiefiguur te winnen. Designers kunnen twee weken lang hun favoriete uitspraken delen op www.hoveringartdirector.com en via social media. Een real-life team van art directors kiest op basis hiervan een dagelijkse winnaar, die zijn eigen actiepop ontvangt.