Delhaize doet al jaren een beroep op DesignRepublic voor de branding van zijn huismerken. Een van de jaarlijkse terugkerende assortimenten is het eindejaarsassortiment dat tijdens de feesten verkocht wordt.
“De merkarchitectuur voor dit assortiment werd enkele jaren geleden al ontwikkeld, maar ieder jaar herintroduceert Delhaize dit populaire assortiment en voegt telkens kleine een paar nieuwe referenties aan toe. Een geweldig bewijs dat deze merkarchitectuur aan alle eisen van een goede branding voldoet: ze is tijdloos, consistent (ze wordt steeds opnieuw gebruikt), flexibel (gemakkelijk te implenteren voor alle soorten producten, van zoet tot hartig) en eenvoudig te begrijpen (ze brengt je meteen in de feeststemming),” zegt Francis Van Acker, zaakvoerder van DesignRepublic.
Ook dit jaar tekende het bureau de merkstrategie voor het volledige assortiment, van styling en art director van de fotografie tot uitvoering van het verpakkingsontwerp.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]