Na een strategische en creatieve competitie, die begeleid werd door Pitchpoint, heeft Continental Foods voor het merk Devos Lemmens gekozen om met LDV United in zee te gaan. Het uittredend bureau is These Days/Y&R, de andere bureaus in de shortlist waren Mortierbrigade en De Vloer.
An Caers, marketing manager Devos Lemmens: “We waren zeer gecharmeerd door de strategische insteek van LDV en hoe deze zeer gebald vertaald werd in creatief werk dat toepasbaar is op alle touchpoints. LDV is er echt in geslaagd om de eigenheid van Devos Lemmens op zeer korte tijd in hun vingers te hebben en er toch op een verfrissende manier mee om te springen.” Mooie woorden voor LDV United, waar Kristof Snels, creatief directeur reageert met even fijne woorden: “We zijn ongelooflijk fier dat we voor zo’n mooi merk als Devos Lemmens aan de slag kunnen gaan. Een mooie saga waar we met veel goesting een nieuw hoofdstuk voor meeschrijven.” De eerste campagnes worden nog dit najaar verwacht.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]