Devos Lemmens aan tafel bij LDV United

devos n lemmens

Budgets / News

DevosLemmens
Na een strategische en creatieve competitie, die begeleid werd door Pitchpoint, heeft Continental Foods voor het merk Devos Lemmens gekozen om met LDV United in zee te gaan. Het uittredend bureau is These Days/Y&R, de andere bureaus in de shortlist waren Mortierbrigade en De Vloer.
An Caers, marketing manager Devos Lemmens: “We waren zeer gecharmeerd door de strategische insteek van LDV en hoe deze zeer gebald vertaald werd in creatief werk dat toepasbaar is op alle touchpoints. LDV is er echt in geslaagd om de eigenheid van Devos Lemmens op zeer korte tijd in hun vingers te hebben en er toch op een verfrissende manier mee om te springen.” Mooie woorden voor LDV United, waar Kristof Snels, creatief directeur reageert met even fijne woorden: “We zijn ongelooflijk fier dat we voor zo’n mooi merk als Devos Lemmens aan de slag kunnen gaan. Een mooie saga waar we met veel goesting een nieuw hoofdstuk voor meeschrijven.” De eerste campagnes worden nog dit najaar verwacht.