Deze lente ligt de wereld weer aan je voeten met Torfs en LDV United

Crea / News

De lente is er weer, de bloemetjes staan in bloei en de vitamine D is terug van veel te lang weggeweest. Na de winterslaap heeft iedereen weer een volle batterij om er deze lente en zomer in te vliegen. Hoog tijd dus om iedereen eraan te herinneren dat de wereld aan hun voeten ligt.

De zin ‘Sterk in je schoenen, Torfs!’ is inmiddels een soort van collectief geheugen is geworden. Bij LDV United vonden ze het dan ook belangrijk om ook in de nieuwe campagne de nadruk te leggen op het zelfvertrouwen dat een goed paar schoenen je kan geven. Met de schoenen van Torfs ontstaan spontane danssessies in de woonkamer, durf je al eens mee een balletje te trappen met een paar hakken aan of ben je ook met gebroken been nog steeds een fashionista.

Het videowerk is dit keer van de hand van regisseur Charlotte De Cort en werd geproduceerd door Bounce Rocks. "We kozen voor een handheld stijl die zorgt voor intieme, warme beelden die helemaal passen in de stijl van Torfs," klinkt het.

Credits:

Client: Torfs
​Contact: Lise Conix, Lien van Hoorebeke, Helen Conickx, Kim De Geest
​​Agency: LDV United
​Account team: Yaël De Wit, Tim Janssens
​Creative director: Yannick Schoch, Wesley Kuystermans
​Creative team: Manon Penné, Vivienne Mak ​
​Copywriter FR : Paul Servaes
​Strategic Planner: Frieke Trompet
Video/Photo Production: Bounce Rocks
​Director: Charlotte De Cort
​Audio Production: Sonhouse

LEES OOK:

{INTERVIEW} CHARLOTTE DE CORT: “DE VROUWELIJKE BLIK ZIT VOOR MIJ IN MEER MENSELIJKHEID”