Een jaar geleden heeft Roularta Local Media de gratis titel “Deze Week” in de markt gezet. Vanaf de lancering peilde de uitgever actief naar de reacties van zowel lezers als adverteerders. Op basis daarvan krijgt Deze Week een upgrade. Zo zal de aankoopgids vanaf 21 maart elke week huis-aan-huis bedeeld worden bij 2,6 miljoen gezinnen en krijgt Deze Week ook nieuwe advertentiemogelijkheden.
Adverteerders die snel impact in de regio willen creëren, kunnen vanaf nu kiezen voor een advertentie op de voorpagina. Deze advertenties zorgen voor imagoversterking gecombineerd met store traffic in de regionale verkooppunten. Bovendien kan de adverteerder op zijn maat adverteren zowel qua formaat als qua regio. Via een modulair systeem kan de adverteerder zijn specifieke campagne kiezen en kan hij genieten van een aangepast en geoptimaliseerd budget. Ten slotte krijgt adverteren in Deze Week nu ook een crossmediaal verlengstuk via sociale media: elke advertentie wordt gratis en automatisch doorgeplaatst op de Facebookpagina en Google My Business-account van de adverteerder, waardoor het bereik aanzienlijk stijgt.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




