Een jaar geleden heeft Roularta Local Media de gratis titel “Deze Week” in de markt gezet. Vanaf de lancering peilde de uitgever actief naar de reacties van zowel lezers als adverteerders. Op basis daarvan krijgt Deze Week een upgrade. Zo zal de aankoopgids vanaf 21 maart elke week huis-aan-huis bedeeld worden bij 2,6 miljoen gezinnen en krijgt Deze Week ook nieuwe advertentiemogelijkheden.
Adverteerders die snel impact in de regio willen creëren, kunnen vanaf nu kiezen voor een advertentie op de voorpagina. Deze advertenties zorgen voor imagoversterking gecombineerd met store traffic in de regionale verkooppunten. Bovendien kan de adverteerder op zijn maat adverteren zowel qua formaat als qua regio. Via een modulair systeem kan de adverteerder zijn specifieke campagne kiezen en kan hij genieten van een aangepast en geoptimaliseerd budget. Ten slotte krijgt adverteren in Deze Week nu ook een crossmediaal verlengstuk via sociale media: elke advertentie wordt gratis en automatisch doorgeplaatst op de Facebookpagina en Google My Business-account van de adverteerder, waardoor het bereik aanzienlijk stijgt.