Di kiest voor nieuwe strategie

 De beauty & care-keten Di heeft 120 winkels in België en Luxemburg en is al meer dan 40 jaar een naam als een klok. Maar het kan natuurlijk altijd beter. Di nam daarom Strategie Agency onder de arm. Dat sluit aan bij het voornemen van Di om zijn productenaanbod de komend tijd flink uit te breiden. Daar moet Strategie Design een rol in spelen. Op basis van een strategische analyse zal Strategie de branding van het merk en de hele merkarchitectuur onder de loep leggen, om de eigen producten van de keten in de winkels een grotere zichtbaarheid te geven.
De beauty & care-keten Di heeft 120 winkels in België en Luxemburg en is al meer dan 40 jaar een naam als een klok. Maar het kan natuurlijk altijd beter. Di nam daarom Strategie Agency onder de arm. Dat sluit aan bij het voornemen van Di om zijn productenaanbod de komend tijd flink uit te breiden. Daar moet Strategie Design een rol in spelen. Op basis van een strategische analyse zal Strategie de branding van het merk en de hele merkarchitectuur onder de loep leggen, om de eigen producten van de keten in de winkels een grotere zichtbaarheid te geven.
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


