Dierenpark en Rode Duivels verleiden consumenten

Wij houden van verzamelen. En van verzamelkaarten. Delhaize lanceerde recent de zomeractie Dierenpark met kaarten van lievelingsdieren, waarmee we ons eigen dierenpark kunnen creëren. De actie begon op 18 juni en loopt nog tot 12 augustus en omvat ook een app en i-cards.
Carrefour daarentegen sloot net de succesvolle actie met Rode Duivels af. De Belgian Red Devils-actie van Panini was blijkbaar een schot in de roos: er zijn 36 miljoen zakjes verdeeld (goed voor 108 miljoen kaarten), 270.000 albums aan de man gebracht en 2 miljoen figuurtjes verkocht. Om te voldoen aan de vraag van de talrijke klanten die hun ploeg willen vervolledigen, heeft Carrefour beslist om nog de hele zomer door te gaan met de verkoop van de figuurtjes.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]