Dierenpark en Rode Duivels verleiden consumenten


Wij houden van verzamelen. En van verzamelkaarten. Delhaize lanceerde recent de zomeractie Dierenpark met kaarten van lievelingsdieren, waarmee we ons eigen dierenpark kunnen creëren. De actie begon op 18 juni en loopt nog tot 12 augustus en omvat ook een app en i-cards.
Carrefour daarentegen sloot net de succesvolle actie met Rode Duivels af. De Belgian Red Devils-actie van Panini was blijkbaar een schot in de roos: er zijn 36 miljoen zakjes verdeeld (goed voor 108 miljoen kaarten), 270.000 albums aan de man gebracht en 2 miljoen figuurtjes verkocht. Om te voldoen aan de vraag van de talrijke klanten die hun ploeg willen vervolledigen, heeft Carrefour beslist om nog de hele zomer door te gaan met de verkoop van de figuurtjes.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]



