Wij houden van verzamelen. En van verzamelkaarten. Delhaize lanceerde recent de zomeractie Dierenpark met kaarten van lievelingsdieren, waarmee we ons eigen dierenpark kunnen creëren. De actie begon op 18 juni en loopt nog tot 12 augustus en omvat ook een app en i-cards.
Carrefour daarentegen sloot net de succesvolle actie met Rode Duivels af. De Belgian Red Devils-actie van Panini was blijkbaar een schot in de roos: er zijn 36 miljoen zakjes verdeeld (goed voor 108 miljoen kaarten), 270.000 albums aan de man gebracht en 2 miljoen figuurtjes verkocht. Om te voldoen aan de vraag van de talrijke klanten die hun ploeg willen vervolledigen, heeft Carrefour beslist om nog de hele zomer door te gaan met de verkoop van de figuurtjes.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]